geleng&geleng


aku paling tak paham btol la..stiap kali aku cube ..klu ta jdik dy msti geleng...sengal je.

aku mmg .sedih.sedih.sedih

langsong tak menberi dorongan..

vromm!!...ckgu cine tuh:hey..esok mau tes..trok camni ka?geleng...(dan geleng.dan geleng)

aku:...*diam.*senyum...buat muke sajak

gkgu cine :weyh..tdi lu smpai kt pusingan 8..kaki ade turun kan??..camni nk tes esok??(sklai lagi..dye geleng)

ak rse cam org yg paling sengal bile dtg klas moto tuh..tah pape tah..

bukan geram kt cine tuh..tp pelik je..dy tak pernah!..xPernahh!!..ajar aku
dy just tlg tgk je..tolong tgk..
dan marah..dan marah..
dan geleng..dan geleng kt aku...pelik la..dy mmg camtu ke??

tak pernah skali pon mulut dy ajar camne nk buat..PELIK..

kt cni aku blaja -----
1.klu tak minat mmg tak boleyh buat dgn perfect dan cepat.
2.klu dah pilih haluan hidup..mmg kene truskan sampai akhir..
3.dorongan mmg perlu,,jgn tau nk comment je..

2 comments:

  1. Satu lagi lesson, kalau tengah buat test tu mesti kena lulus. XD

    ReplyDelete
  2. kalau diri sendiri dah tau takkan lulus..camne?

    ReplyDelete