banduan opiee.

JOM famouskan opie.ehe.
hari ni makcik ni punye bufdae.

ni kire pesen amek gamba ala-ala banduan jail,naseb tak letak nombo.haha
HAHA.*MMB(menantu mama baik).

happy birthday opie,happy birthday opie,happy birthday opie,happy burbday OPIE.
*nada lagu birthday.

fakta.opie suke burb.ahaaa.

"NUR AFIQAH MUZAKAR.,awak di dapati bersalah kerana berkire/lokek credit
kepada nur atiqah ahmad."
mmg,mane nak text aku dah kan,kan.aku tak text?.
nombo ko dah ilang dlm simpanan,sbb tu aku tak text pon.

jangan pandang rendah kat si opie ni,mane tau
satu hari nanti ,dy jdi cikgu english kepade anak2 korang.

dinasihatkan jgnlahh,aku risau jek,satu kelas dy ajar,gile mcm dy,

lagi satu bende aku risau kalau kalau,anak korang tido dlm kelas,
dy dok biarkan je,
sbb,ni lah geng tido aku dlm kelas dulu.
kalau dulu,cikgu aku nak panggil name kiteorg,takyah pening-pening.
nak pk afiqah ke atiqah.
panggil je due2,sameje,dua2 tido.

one more thing,takot jugak nanti kelas bi,jdi kelas seni nyanyian.aha.
*suare sedap ohh.dy pakai susuk suare.

aku tunggu bile ko nak realisasikan kate ko
"nanti aku jemput"
aku tunggu-jgn sampai aku jemput dulu.=_+.ahahah/


selamat hari lahirr!.





nah!same tak?
 aku lukis seihklas aku.touch tak.?nanges laa

2 comments: