pengakuan berani

well,bile orang cerite pasal abang sendri kan
mesty aku jealous.>.<*tklh sgt.cos ihv a great sis

"wey,abang aku kan...bla bla bla"
 
biaselh,budak perempuan kalau dgr org ckp psl abang
pasang je telinge dy

ayat yg keluar,
"abang ko hensem lah"*tak kuase aku
 
* :P mcm dy sorang ade abang..huh!

"badar ,ko  ade abang ke?....tak!.
"adek laki?.....tak!
*well fyi,we;'r all girl yaw!

nevermind,..
 
pernah sekali tu,

 kawan setaman,sekelas,setinggkat aku
si khatty tu
, penah hebahkan satu dewan makan
satu form 5 tu dengar*tklh kan.
dy siap jerit kuat-kuat
 
 
"sape nak tau?"
"badar ade abanglh!.."
sape nak tau!
"badar ade abang,ye btol!
"selama ni dy sorokkan!"
"haritukan,aku pegi rumah dy,ade laki bukak pintu"
btollah ,abang dy tu

ha!..*geleng,
sambil mkn tu,aku dok senyum jek.
dalam hati aku ckp

"sape lah nak pecaye dy tu"
geleng~isyh2..biarlah
"lantaklh ko khatty,sape nk pecaye"

tetibe je..ade sorang ckp

"yeke badar,aku tk tau pon"..
 
sambil pandang pelik kt dy,aku..
"aah,mmg selame ni aku sorokkan pon,malas aku nak bgitau.
 
khatty tmbah lagi ,penipuan dy..
 
hensem abang dy tau huda,
sampai hati ko badar,
aku tau lah ko ta nak kiteorg usha abang ko
takyah lh sorok2.

what!..im really amazed,

yelah,kalau korang nak tau sgtkan.
serious korang nk tau?.
serious ke?.

okaaylaah aku mengaku kalah.
aku dah kalah.korang menang

disini,tikah ahmad.
nak buat satu
 
PENGAKUAN RASMI JULUNG KALINYE

YE,yes,sih,seri,
aku memang ade abang,
 
dan dy ade fb
dah,puas hati!~
 



 



8 comments:

  1. haha! wow. hensem kacak bergaya la abang. ;P

    ReplyDelete
  2. tika. kat sini aku nak wat penyataan.
    aku ada dua orang abang :)

    ReplyDelete
  3. saye pun ade abg ;) btw, nice blog

    ReplyDelete
  4. haha. "mengerek" cikgu bm mane ajar tu?

    ReplyDelete
  5. alamak!..tau lah cikgu to be!..okayy cikgu.yelah2 pham,senang sgt detactad kesalahan

    ReplyDelete
  6. haha sje tanye. sbb x penah dgr pun perkataan tu :)

    ReplyDelete