kalau bosan

aku gile doddle.
maaf atas keterlebihan

sentiasa sabar ea.iman tu

suare hati insan menjerit kencang

AKU KEBOSANAN

orang kate kalau bosan, bace lh novel
maaf.novel hanye buat aku tido.berangan lelaki perfect 
dalam novel tu dtg.
sangat membosankan
dan hanye angan-angan.

orang kate,kalau bosan tengoklh tv
maaf.hanye certain2 je aku tengok.akibat
kelambakkan cerita hantu yang tiada ape selain mengarot
dan seriously kelakar.
gunung kebosanan akan memuncak bile aku hanye tekan remote tu
meng-info rangcangan,credit to astro for making that apps.

orang kate kalau bosan bukak lh fb
maaf.tu adelah aktiviti sehari-harian aku
bukan aktiviti tambahan
sejak akhir2 ni,bukan setakat orang sekeliling.
malahan aku sendiri muak bile tengok bulat hijau 
sebelah aku.-look guys im online.*tink*
mati dlam bosan.hanye menempah bosan dalam bosan


orang kate kalau bosan maen lh city ville
maaf.takde keje aku nak tunggu
"oh.its about 2 minute more,the strawberry going to harvest"
 *sambil pegang cangkol menunggu
aku bosan bile penat2 aku jdi mayor yg baek
bina bangunan itu ini.
kalau hanye dibalas dgn citizen yg hanye tahu
tunjukkan awan kat atas kepale diorang.
bukan nak ckap apelh,
aku dah letak jawatan


orang kate kalau bosan buat lh blog
tak nampak ke aku sedang taip ni,
teruskan bace lagi=_=~ ngee

orang kate kalau bosan tengoklh.cerita korea.
maaf.aku penah buat.sekali lagi akan buat aku angan-angan
bayang kan lelaki cm tu walhal tak wujud.
ehe.jangan lh ckp kat aku pape actor korea ke.sumpah tak kenal
dan aku takkan buat bende laen ,selain nak continue cerita tu sampai last episode.
berangan lagi.

orang kate kalau bosan,pegilh tengok peti ais.
maaf.tapi ni selalu aku buat.
tapi memandangkan bile aku bukak je peti
ade lauk2 yg dh seminggu tak dimakan.
membuatkan aku tutup hajat aku tu
ape?.semang nye rakyat malaysia,berhati mulia.
tak membazir kata nye.
"janganlh buang dulu,esok pagi nnty adelh orang nak makan"

ade orang kate kalau bosan dengarlh lagu
maaf.tu terlalu kurang beraktiviti.pasif
kadar kebosanan meningkat deras

orang kate kalau bosan 
bace lah blog aku,sure hilang bosan tu
ehe,boley la



1 comment:

  1. Asnawi telah meninggalkan komennya disini.

    ReplyDelete