masak

lagu yuna-coffe


malas nak buat ape2 hari ni boleh tak..

ade satu bende yg aku malas nk pk,
ape?..adelah rahsia.
cakap sharing is caring..but a secret still a secret.

tapi bende tu tak penting pon,tak sepenting pertanyaan 
"ko nak jdik ape lepas ni?".."ko nak amek ape lepas ni?"
*ni wajib di fikir kan.

ketepikan bende2 yang tak penting sekarang ni.
merepek je smue tu.

bende ni,bende yg aku paling tak pandai dlm hidup.
langsong tak geti ckp pasalnye ngan orang laen
tah pernah share ngan orang laen
tak kirelh dy pakar motvasi tersohor ke..
*alah buat semak je smue tu.
stop right there !

korang!
korang,vlog aku dh terjah,blog aku dh buat,tumblr aku dh geti,buat video..well im a part of lah.
doddle ,adelah sikit. masak? hehe..blom lagi lh=_=
ape?..
banyak sebab anak dare malas nk belajar masak
antarenye:

1.penat memikirkan sape yang nak makan lepas tu--well im on diet*_*
2.bukak peti ais jek.tengok penuh makanan ringan..*bukan msk dh mkn jdiknye
3.pastu tetibe je mak bwk makanan dari luar*pembaziran berlaku
4.byk dh fast food kt dunie ni,,siap drive away lgi.
5.takde cikgu kot-.-
6.tunggu mase dekat nak kawen
7.sikap "ade aku kesah" terpahat dlm diri
 *ALASAN JE TU!

"perempuan ngan laki sape lagi pandai masak?"

lelaki2 kat luar tu akan kate,lelakilah sebab lelaki byk jdik chef tersohor

tidak sama sekali!
the true answeris PEREMPUAN,
SEBAB kenape perempuan tak jdik chef adalah faktor

kerje sebagai chef,mengikut shif..dan ini tidak sesuai ntok perempuan
apebile dy mengandung-.-..tros cuti 2 bulan

so the winner is women..

makanan paling sempurna dlm dunia ialah masakkan dari mak masing2 
yg diadun,dan disempurnakan dengan penuh kasih sayang

sebab tu kalau tanye
makanan kegemaran ramai akan kate
MASAKAN MAK
kan kan!..hehe
ala mcm iklan tu..
"this recipe are my mother,i owe this to her"

buzz:aku gemok beralasan tau!=_=



1 comment: