sayang adek

sayang adek,
abah kate,adek kalau besar jdik aku=.=*sigh
muke dy sebijik mase aku kecik dulu
tunjuk gambar kecik aku kt adek
"adek,teke ni sape"....answering.."ni mayalah!."

mati2 kene tipu ,kesian.

sayang adek,
dulu mase pilih name dy,aku excited.
tulis name byk2 yg aku suke
aku ingat nk ltk NUR AFIQAH
sebab kakak first aku-hidayah
kakak second-hidayu

so,aku nak la ltk afiqah..
akan tetapi izzati adek bwh aku ni JELOUS..!
dy tk bagi-.-

ntok mencapai seia sekata sehati sejiwa,
sepakat membawe makne
kami buatlah undian
masokkan name dlm balang..
aku pilih.
dpt umairah....takpelh sedap jugak!

sayang adek

aku merungut,ala maya ni,baju kotor..ei*nnty aku jugak basoh

"ika,nak maya bsoh sendiri pon boley"
boley ke?
"boley,bagi lah"* jerit2 dlm toilet.


sayang adek

dy penah kate,
dulu maya laki sekarang maya perempuan
~ngee

sayang adek
bile nmpak iklan DSLR tu dy ckp
ika nak tu kan!..*aku buat muke tk tau dpn mak
sengal punye budak...rahsie tu!


sayang adek

ika,kenape kalau ika buat air,teh ke kopi ke
tak rase..
"BIARLHH..KURANGKAN GULA LH"

sayang adek
"dek,nnty tolong akq angkat baju kt luar ea.."
yelah~

panaslh ika,cikgu maya kate kan,
panas2 nnty kulit rosak tau!
hurm=.=




~pstttt...tlong jgn tiru aku besar nnty,cetaklah muke ko sendiri ea

2 comments: