terlalu bermotivasi

aku tercampak kt johor.
tips turun temurun,
"letak smue matrix johor kat collumn tu"


semangat lagi ,smue anak ahmad tercmpak kt cni.
semangat nau,smpi kol 2 tak tido lagi.

letih bace syarat,segala jenis panduan peraturan
aku dh la bace,laju maen scan je

same mcm kalau korang nk download ape2.
sure tak bace ,mean tick je box tu 
IAGREE.>next

malas-malas pon aku bace jugak.
BAEKKAN SAYE.

dlm banyak2.aku just highlightkan 
satu bende aje

PELAJAR TAK DI BENARKAN BERKAHWIN SEMASA MENGIKUTI TAWARAN

tros ingat kt kawan-kawan yg selalu kate
"NANTI AKU JEMPUT"
pade setiap ucapan 

*opie aku tau ko trase.
maktab ade syarat tu?.
percayelh ni opie,maybe.
"BODOH ,BODOH,MANE KERJE RUMAH BODOH"

lepas dpt ni,tros click kat chatbox
name2 kakak seniour aku

saje nak tanye pendapat,
ade yang cakap,teruskan aje
ade yang ckp,akak nasehat kan jangan amek
tapi tu hanye pendapat je
aku yang buat keputusan sendiri
so,thanks for the suppot yeaa.

hari jugak,mcm biase.
aku tgk MHI
tak semene-mne aku rase blog ni boley jdi 
pengulas MHI ,
takpelh,nice info to share.

dy ade bacekan satu artickel,
artickel tu dlm bi,aku cume phm mase dy bacekan tu
"kita menjulang pelajar cemerlang,sedangkan kite lupa pelajar 
sederhana ataupon lemah"
"tak smue manusia tu,berbakat dlm mengingat fakta mahupon,berbakat dengan nombor"

SETUJU OKAYY.

lepas tu aku tertidur.......

terbangun balek,sambong balek..
nmpak dy ade tampilkan,
orang tu PHD ,dlm bidang dy.mase tu dy msok ape tah
something like GIAT MARA..
sory fakta aku tak jelas,
maklumlh aku terbangun je..

kire mcm,dy kate jgn pandang rendah kepade mereke2 ni
mcm tulh cikit2.

so,kawan-kawan,yang bukan kawan,yg belom kawan,tak berape nak kawan
jgnlah terlalu down dgn rslt kite,
TUHAN TAHU MANE ARAH TUJU KITA
INSYALLAH  DY akan tujuan kalau
sememangnye kite ade rezeki dijalan itu.

 “Boleh jadi kamu membenci sesuatu pada hal ia amat baik bagimu, dan boleh jadi pula kamu menyukai sesuatu, pada hal ia amat buruk bagimu, Allah mengetahui sedang kamu tidak mengetahui”.
(Surah Al-Baqarah 216)
kakak aku higlightkan ayat ni,bagi kat aku.suroh kite renongkan
tak smue kite nak tu btol kan.
setelah aku bermotivasi tengok MHI tdy.
aku tertidur lagi..

5 comments:

  1. aku bersyukur sangat sebab maktab tade syarat membunuh macam tu. and tika, aku tak sekejam tu. HAHA

    ReplyDelete
  2. @theafiqah oh.sori aku silap.kau ckp cm ni."stupid ,stupid.wheres your homework?.stupid" sopan sikit

    ReplyDelete
  3. boleh tahan ar statement ko..
    haha

    ReplyDelete
  4. aku rase kau dah bagi aku kata kata semangat. haha. thanks :)

    ReplyDelete
  5. hehe lawak ar tika haha

    ReplyDelete