dream

aku rase macam nak tuntunt je 20sen tu balek

boley lh ckp besar,kalau korang tengok ni agaknye korang akan....?


mesti excited gile babeng nk check 
=
aku dpt msg dari kawan aku,


lepas je aku buat ni
dan hasilnye ni ",

tak kesah kot tak dapat -redha je laah
*sape soh ko mintak sains..kan dh tk dpt kn..",

well hasil ni dh hilang kan rase dilemma aku selame ni
so IM RELEASE

tak pe..back to the track!..
aku dpt msg 
"tiqa ,cube ko bukak moe.gov.my ni..."
"ade orang kate dh keluar dh matrix"

bayangkan,org yg dh tau dy tak dpt maktab ni.tetibe dpt msg cmtu

aku buatlh ikot arahan dy,

SEND---->

pas beberape saat..

full,storage for new incoming message!
*siot jek,aku tau lh hp tk canggih well at leastt name dy sedap
DELETING MESSEGE...
*delete je lh msg sengal2 tu

keluar lh messange ni
*smbil mulut penuh selawat..
pejam mate~dptlah2 dapatlh2
1
2
3

"dukacita dimaklumkan anda tidak berjaya,
maklumat lanjut sila rujuk moe.gov.my"


what??????????.
apekah ini smue!

dengan hati yang berselubung duka lara senja
dan ape saje,bagai dunia terhenti seketika

tidolahh..
*dengan berharap esok aku bangun balek ,aku boleh ckp mcm ni
"oh,mimpi je smue tu"

hari ni aku bukak FB aku,tak puas aty,
aku bukak web matrix tu balek
*berharap mimpi je smue tu,mcm aku planlh

aku bukak tetibe dy kate kat ctu,
tarikh menyemak permohonan,anda
28.4

~
WELL,moral of the story is,
dreams do come true.
kadang2 messange hangit pon ade dh kt dunia ni
sekurang-kurangnya

yelahkan,sekurang-kurangnye malam tu aku dpt 
chat ngan farid kamil
seriuslaah
aku bukan penipu....
dy janji nak belaje aku aiskrim 20sen. tau..
*syim,aku tuntut balek~ ngee








3 comments: