copyright

aku gelak tak keruan hari ni.
serious.major serious.

lepas family aku balek rumah berjemaah 
abah dari kolej.mak dari sekolah.adek dari sekolah agama

mase  tengah tengok cite CINTA ANTARA KITA bersame2
tak semena-mena,
mak ckp mcm ni

"tdi kan ika,,.mase mak anta maya kan..
ade lelaki naek moto,turunkan anak dy dari moto tu"

lelaki tu tgk maya,
pastu tros ckp cmni

eyh!.SERUPA IKA lh!.SAME IKA!!
  aku amazed,tak terkate,speechless
wait,wait


MASALAH NYE SEKARANG
first,mak aku tak kenal laki tu

due,takde sape yg panggil aku ika kecuali family aku and keluarga nenek swasta aku
*nenek swasta-nenek yg dibayar menjage aku mase kecik

third,adek aku tu kck,mcm mane pulak tetibe  ade stranger bly kte muke kiteorg same



maya kate,
ika lain kot!

masalahnye,ade ke ika laen yg same mcm adek aku tu
selain aku.
~ngee.

WHO IS THIS GUY?

aku rase nak buat simbol copyright 
kat muke aku ni,

ALL RIGHT RESERVED

 dek,tolong jgn photostat muke aku plz!,carik lh muke laen.

kami berdua saling tak tumpah mcm ni


aku yg kristin kreuk
aku nak clark ken jugak.! tak kire!

adek jdik lh sari yanti.ea
err.boley?.duta kotex tau!

0 comment:

kotak pasir