kita tanpe FB

kite tanpe FB,penah fikir pasal tu?
mengubah tamadun tau!

kalau someone delete account FB dy,
kecoh sekampung kot,smue mesti curious gile
PESAL DY?APE JDI PADE DY?,DY PEGI MANA.? bla,bla,bla
deleting fb IS a big deal tau!

padahal dy hanye delete accout FB je.
cube kalau korang delete account myspace
takpon friendster
takde effect kot-.-

kite tanpe FB mungkin :
1.tak dpt lh senyum lebar lagi bile takde lgi beratus-ratus
org wish mase bufdae.

2.makcik2 kurang berfikiran IT,maklumlh aku rase ni je
social network yg agak flexible.tak kire umur,
cube kalau myspace,
aku bagi 5mnit ,cube bayangkan kalau mak-mak 
korang ade myspace.maksod aku mase semue remaje2 ni
active myspace,aku rase awkward lh,kalau ckp
"mak aku ade myspace"

3.takdelh pulak,rancangan TV smue tergedik 
nak bace comment2 kt FB
yg kebykkan mengarut.!

4.berkemungkinan credit handphone naek.
sebab kalau kat FB,
boley bagi commentbyk dn pendek
takyh gune chatbox pon boley
cmni,
PRESS ENTER TO POST YOUR COMMENT

5.takkan ade pages2 mengarot
dengan berpuluh ribu orang like sebab 
semangat keterujaan untuk men~tag perkataan memuncak
padahal orang tu hanye menukar perkataan warne hitam jdi biru 
*mungkin perasaan tu laen bile perkataan tu bertuka biru kot
meh kite buat demo,

NUR ATIQAH AHMAD baek sangat
aah lah!dh tuka biru tu,ade rase teruje sikitlh-.-



6.rakyat jelata takkan berpeluang merase,
opss!.cikgu dh ajar BERASE lh!,
okay2, berasa jadi datuk bandar
dengan semangat menbangunkan bandarnye sendiri,
*cityville aku penuh rakyat tak bersyukur dgn segala.pk aku heran agaknye bile keluar
awan hitam kat kepale tu :P


aku just nak tanye ni,bile ur last time bukak MYSPACE?.
cube bukak,ade bende baru!
bukan myspace lgi dh tapi MY______
______-merujuk kepade space,genius!



tapi aku rase actullay myspace lgi byk facilities kot,
cm gamba boley edit tros kt ctu,byklh bende baru,

LEPAS NI,korang aku nak delete FB korang dh takkan dpt tag aku dh,
aku nak tuka myspace,aku punye suke lh!

......
...
minit pertama,
minit kedua.
......
.....................................................
okay,i changed my mind!


1 comment:

  1. hahaahaha! One days fesbuk akan jd macam myspace..ditelan zaman :P

    ReplyDelete