blog group

 as,aku sekarang dh kemarok,berblog ni
yelah hobi baru la kan-.-*out of boredom
so,join la byk group-group kaki2 blog ni
kat FB LA
its called
KONGSI LINK BELOG
*kenape tak eje blog je!



aku pk ni mugkin akan memFEMOUSkan blog aku 
yang tak seberape ni
as IM NOT A BLOG WALKER*blog what?..!!.
walker!-.-

selain dari msok majalah remaje
yg promote blog2 stylo kan!
*bile ak dpt msok ni!
or advertised kat nuffnang

dengan rela hatinye aku click la 
ASK TO JOIN

then,is was apporoved!
IM SO EXCITED

then,few second afterward...

berpuluh2 NOTIFICATION keluar
dan 
chatbox fb ni kluar


then aku rase

rase
 
then,aku bersabar
sabar lagi
akhirnye
.......


thank you
~
buzz:share kan aku group blog yg cool please!

5 comments:

  1. Hahahahaha.. dasyatnye sand! lawak laa..

    ReplyDelete
  2. aku tak join ape2 pun. time kaseh :)

    ReplyDelete
  3. join lah sahabat blogger
    best, tapi kene pandai masuk
    kalaw tak memang dorang tak layan

    ReplyDelete
  4. da leave ke grup tu? wahaha.. saya salah seorang admin sana =='' btw..follow sini XD

    ReplyDelete