fat

gemok!

bende yg perempuan and perempuan and perempuan and lelaki risau

aku penah jumpe org
gemok nak kurus,(ni bende biase jdi lh)
orang kurus nak gemok(terlalu kurus tak cantik lak)
org gemok nak lagi gemok (ni bile interview  the biggest loser-.- )
orang kurus nak lagi kurus(hari2 rase dy gemok,padahal tak pon)

nampak sgt kite ni tak pernah puas kan.
lumrah manusia
ni tips dari kawan aku 
nak turun 10 kilo dlm mase 2 minggu

10 kilo,2minggu,well.im seriouly serious
"ko makan 2 keping roti ntok,pagi,tghari,malam
pastikan wholemeal "


LANGSONG TAK BAHAGIA,OKAY!

untok start bende tu aku fikir byk bende ,

aku anak mithali yg tak penah lupe nak makan bile mak msk
makanan tu smue sape nak habeskan,kalau tk aku
bile cmtu,smue kate aku diet lak
kang byk pulak duet keluar nak beli baju sbb smue dh lose
kalau kenduri kawen,smpi tue pon,comfirm ko tak jumpe roti
roti kat kedai akan habes~_~ .err,maybe,


so,buat mase ni,tips tu aku quarantin kan,
kite kene bijak merancang,ehe.=_+ kasi kenyit sikit  ,tink!

biarlh,aku penah hadapi 2 fasa ni,fasa gemok ,fasa kurus.
ape salahnye sekali sekala,
so,hadapi je lh dgn hepi dlm hati.
kang aku kurus kang aku tanak lh tetibe aku jdi ni
kalah ko kang-.-

~maaf tika kene gemok kejab.

1 comment:

  1. anda di minta join . tq
    http://bulukucinglebat.blogspot.com/2011/04/tabiat-kamu-sharing-more-loving.html

    ReplyDelete