hargailah dirimu


aku tau mesti berbilion kat luar dah tgk video ni.
FRIDAY-REBECCA BLACK
tak tengok lagi?.

well "enjoy"


ape pendapat korang pasal video ni?
mesty 'TERHIBUR"

sebelum tu ,tengok laah comment dari orang serantau dunia
click to clear


 well these r some video respon here.

 ter lalu banyak kutukkan kat cni kan
isyh.
ade jugak yg same kan dy ni dgn
JUSTIN BIEBER 
*with fat usher there.hush.

tak,tak
aku bukan nak suroh kutuk pon
well,suke hati lah sape2 pon ade pendapat masing-masing kan?
aku nak share ni



walaupon banyak merah dari hijau
means byk dislike dari like
tapikan STILL
ade yg like kan?..

samelah kite sehari2..
kalau kite rase ,orang ramai benci kite
tapi 
ingat
remember-.-
still ade jugak orang yg suke/support kite 
kan?.

so,nak buat apelah kite fikir pasal berbilion dislike
sedangkan kite ade lagi beribu like yg 
MENGHARGAI 
kan?.
so.,bak kate PANTENE

HARGAILAH DIRIMU..

buzz:sands,ayat nak biased!..tp korang vid ni mmg..mmg tak lah!


1 comment:

  1. shes 13 lol. But still I hate that bibir. Ahaha..

    ReplyDelete