super sonic dream

dah lame tak pegang berus buncho,haa ni yg bende alah ni terhasel ni.

haa.budak kecik dlm ni aku mase kecik kecik dulu.kiut tak kiut tak?.
ye,saje nak ckp dulu aku blonde.aha.
tak de kene mengene.

tah pehal malam ni aku rase nak naek bulan.
*buget mcm naek bulan tu mcm naek monorail melake.sepuloh hinggit sekali jalan.

takpelah cite cite aku setinggi langit,sejaoh bulan.*amboi ayat nak metaphore.

dulu mase aku kecik-kecik baye baye adek adek ni.
aku penah terpikir ape yang ade atas langit.
err,tika.atas langit langit.,atas ,langit.langit.atas langit ,langit...then ko bilang cengitu smpi 7 kali.
 da,obviously aku tau tu smue.aku kecik dah tau kot. 
 abes,lepas langit.?then?lepas yang lepas langit tu.?then yang lepas langit tu?.
haa takkan nak ckp smpi 7 kali kot.

yang sedih =_=.sampai sekarang aku tak tau
*nape org suke bt cenggini=_=.tah cool kot. 

biaselah,ilmu manusia cetek.terbatas.
so,aku stop dok pk pasal tu.
bayangkan para saintis smue mcm aku,*cubelah jdi mcm si newton menkaji graviti hanye dengan melihat buah epal jatohh,*bunyi tika berwawasan.

orang selalu kate,impian setinggi bintangg.dream towards the sky smue.

maknenye takdelah tinggi mane langit tu,sbb ramai yang aku rase
dah capai impian dalam hidop dy kan kan.
macam ni.ini betol betol impian setinggi langit.


dunia tuhan cipta lagi besar dari kite byangkan.

eheem,saje nak letak,nak cite sikit ari tu tah cmne aku termimpi DR HALINA ni.
kenape tak laki dy.

aku tak tau pehal dy dok kejar aku ngan mahluk ni.
for sure laa aku dah lame tak tengok bende ni.SONIC.
kejar aku pakai jet superkuase.
mimpi yang begitu fiksyen.
----------------------------------------------------------------------------

0 comment:

kotak pasir