bace buku

berjalan kat pesta pendidikan tadi.
banyak buku kot kat sane
teringin nk beli,tapi hajat terbantut.

cakap kat diri sendiri,
"kenape lh ko tk suke bace buku"
kurang2 pon kalau suke bace,boley je beli novel cinte2 tu
bgosnye kalau ni aku.


aku tk tau kenape,
bile aku bukak buku je,
aku akan tido dlm mase kurang dari 10 minit,
or.penumpuan aku kurang mase tu,bace maen redah je

aku rase aku sorang je mcm ni,
kakak2 mak aku bace je,
berlambak novel cinte kt rumah,

aku tk geti nk bace novel cinte2 ni
entah.
jgn tnye kenape,adrenaline aku tk memuncak pon,
bile pengarang tu ,cube gambakan lelaki hensem kt ctu.
penat dy bermetaphora kt ctu.msg tk kesampaian
LANGSONG TAK
kurang imaginasi mungkin
yelahh2,aku pernah bace SATU,novel tu.
tajok dy KITAB CINTA YUSUF&ZULAIKHA,ggrr
cmnelh kalau aku amek sub,sastera tu.huh'=_=
tapi org mcm aku,
kalau bace something,even a text or actikel biase je
and bende tu best smpai boley ingat
smpi sekarang aku ingt
so,

smpi sekarang aku tgh cari lagi
buku yg aku boley bace,
teros-terusan.
MASEH BELOM JUMPE

maaf farihin.maaf.
tadi aku jumpe ko,aku terkelu nk tego,
maen petik jari je biar ko pndang.
sebab aku nk terjerit BAD,tapi tetibe nmpak mak ko.
cover sikit.
maaf bad,maaf.

err.blog aku kembali stabil!..kot.

2 comments:

  1. haha..kau punya TAK SUKA BACA BUKU tu..memang tak boleh blah ar..haha..dalam kata TAK SUKA..result gempak juga!!

    ReplyDelete