K.bai

lihat disana,baldi ku merah ye!
yelaaaah tiqa,lepas ni kau online aku siaat kulit kau sampai nampak daging.
grrr,
selamat berseronok nanti kay,kawan-kawan.
nanti aku cari kawan baru,jgn risau
sekarangg kite kene stabil kan diri kite,

stabil maksod aku-online bile perlu je.
BILE PERLU,*aku tak tau bile ko tak perlu
so,online lh selalu.*jgn ikot nasehat aku.

jangan lupe aku korang korang jangan lupe aku
 geng-geng GB2,aku simpan lagi baju 'saya sayang kawan saya sangat-sangat' tu
pegang pada quotes tu tau!,jgn lepas.
geng-geng epy beta,aku tak nak group tu senyap je,penat kite sekelaas lame2
geng-geng asrama,takkan lupe korangg kay. 
geng skolaah,skbb telok mas,teroskan berjaye.
geng-geng marimar,jgn sedih,aku harap cepat je habes.
geng-geng lesen,krubong mari-kanae,dayah,wardah,illya.=_= aku je tak pegang lesen lagi.
geng pondok-err,buddy+kak kulat,doakan same-same berjaye.(tk caye aku ingt lagi name geng ni= =''
 geng ape lagi ni?

tika,kau hidop berpuak ke,maen geng-geng ni?

geng-geng tu melibatkan smue,takde maknenye berpuak.
 saje menampakkan kecool-an nye.hempok dinding

dahh,nak tutup riwayat blog ni,nmpak mcm kanak-kanak je,
aku benti keje,sape nak handle blog ni ,
bagitau aku,sebelom aku delete,
maklumlaah manusia cepat bosan dengan sesuatu,kene bertukar selalu.
K.bai,K.bai,K.bai.
BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

0 comment:

kotak pasir