semangat matrix

kire kire dalam seminggu+2hari lagi kite,ehh aku 
akan melangkah,msok teros ke MKJ,JKM,KMJ.

aku dh buat bancian ,sape msok matrix,KMJ,
hampe,sebab jawapannye takde,
fuhh,takde membe yg msok same-same aku,
gentar aku ni,gentar ni.
lihat tika tgh gentar tak keruan,
ala,dah biase kot,mase kau kt telok mas dulu,ade ke kwn same-same skolah.
well,im friendly,senang nak cope kot.

mak dh suroh senaraikan brg2 nak pegi matrix ni,
sepatotnye aku tgh senaraikan ni,
kejab,ape aku buat kat sini ni.?confiusss#&*@
senarai pertame aku,baldi.ehe,bagi budak asrama,selalunye akan terpikir
bende wajib ni,yelaah smue ciri2 bagi baldi tu penting,
dulu mase kat asrama,siap kerek 

baldi pling lawalh,baldi paling slimlh,baldi pling tinggilh,
kalau boley,siap nak buat award lgi,
baldi melambangkan personaliti.grr.
seriously,serious.
contoh,
yg girly-girly,mesti pkai baldi PINK.
yg bossy-baldi paling besar,kalau boley biar satu ostel tu,dy pling besar.
*yela,ni kire baldi aku,aku compete ngan yo.
yg bosan-mesti pkai baldi warne dull.
spekulasi manusia biase.

enough tika,tutup kemerapuan anda,
yelaah,aku tgh semangat nak msok matrix ni,
perasaan same mcm nk msok skolah,tak tipu,same je.
curious nak tau,sape cikgu,sape kawan,sape dormate,.
sape dormate,sape dormate,sape dormate.=_+

sebagai kanak-kanak curious,
tanye kat seniour2,yg dulu msok matrix ni,
 nasehat hampir same.


Nadiah Nasuha Zolkaflee May 7 at 6:10pm Report *nmpk naw copy pastenye!.
kalau x nak course dekat u.pergi je matrix.redah.take the challenge.buktikan boleh buat.tapi kene ingat la matrix belajar agak padat.so better fhmkan ap yg belajar hrtu, haritu jugak.kalau susa nk fhm spcially maths byk wat lyhan.rajin2 jmpe lecturer.insyaAllah boleh.x susah mane la matrix.ok je..hee
CALL kakak tercinte,NUR HIDAYU AHMAD
ayu:ala,kau buat,minggu pertama tu,kau susun smue bende,
siap jadual smue,msok dlm fail,kemaskan.dh ade strategi mase tu.

pendapat parents tercinte,AHMAD&SARIPAH.,meje makan.

abah:kat matrix tu,smue yang tanye,cine je.melayu sorang pon tak.
kau kat sane,tgk ape diorg buat,buat sekali nanti. 
mak:kau buat betul2,tanye lecturer tu tau.
nilaah peluang kedue kau,buat btol2,
kalau nak course yg bogos,mesti 3.50+

BLOGGER tername,OSMAN YUSOEF,
tika sedang baget blogger ni rapat sgt,smpi nk bagi nasehat kt dy
err,takkan aku nk copy+paste.
click here to read that post.
Osman Yusoef.

sumpah silau!

 ade lagi nasehat kawan-kawan.

"takpe tika,kau nanti awal dh dpt degree"
"aku tau kau boley tika,aku tau,kau jenis kaki blaja"*tk tau ke aku tido je keje dlm kelas.
"tika,focus tika,u can do it." *kdang ade berbaur bayes.
"tika,ade link UITM?=_="*ni pling sengal.*mentang2 aku kaki bagi link.


aku ade kawan-kawan yg wonderful,pemberi semangat aku kala jatoh.
*bile tika bukak sajak,smue tenganga.

tunggu MYDIN,aku datang beli brg kat sane nnty,
tunggu je aku,err MAK aku nak kayekan ko.

tunggu KMJ,aku dtg nanti,dlm keadaan siap serbe serbi.

tika sedang semangat.!

3 comments: