5% genius

menunggu sesuatu.

seriouly result dah tibe,kecot?
tahlaaa
aku sememangnye kurang perasaan cked

tapi haraplah baek,*hmm kalaulh boley beat kakak aku si genius tu!.

kakak aku ayu name dy.
cked ta gentar,nak amek result!.fuhh!
asal?
CAN YOU JUST BELIEVE.
kalau orang nak amek rslt mestila~ seram
sehari sebelum result
nak tau ape dy buat,
boley je dy SMS pakcik aku tu.bahagian keje bhagian pekse2 nie.
soh bagitau dy rslt die sendiri.
i mention it again~gune sms

tau laa..si pandai tu..pakcik aku reply
"tahniah,9A1.1A2"
haisyh!!
tak tau laaa,dy ni memang pelik cked
sekarang kat UK,*nak sgt dy jdik cikgu
tah laa..dy ni mmg otak cepat sebab,,
mai cni aku habaq!



PANDUAN NAK JADIK GENIUS:
1.dy main cube ary2~even pegi shopping
2.suke btol buat puzzle sebesar alam berulangkali
seorang diri~seriously
3.kompite dy selalu msok virus~disebabkan mengdownload pelbagai game
4.berjinak-jinak dengan cross-stich


HAISYH..dan aku bukan jenis ni
aku tak buat bende camni
bukan seseorang yang suke tumpu kat satu bende lame2
bukti?
okayyy this r some!



BUKTI AKU TAK TUMPU LAME-LAME
1.aku tak suke bace novel cinte~or ape2 yang pngjag
dari anak din biola ~sampai putera gunung tahan
aku tak penah bukak

2.aku ratu tido kat dalam kelas~tanyelh semue!
3.bile tengok blog~aku tk bace.tgk design je



JADI KORANG!
sape nak jadik cam si genius
 buatlh ape kakak aku buat

p/s aku penah jejak kat satu artikel nie
dy kate orang yang tergenius dalam dunia
HANYE menggunakan 5% otak nye!

JADI KITE??

~


0 comment:

kotak pasir