kids or book?

what a boring sunday.!..
ari nie pegi melawat tempat yang solok tapi amat terkenal

KAMPUNG BUKU MALAYSIA MELAKA
*whorayy..*whorayyy

hehe..mmg amat membosankan bagi aku yg tak ske kepada amalan membaca..*tah camne sijil nilam tiap taon dpt

entahlahh..!!..(rse2 satu klas dpt)

aku cari2 lah buku kt ctu dgn harapan aku boleh mengisi mse lapang kt ctu*smbil teman adek nk sgt pegi sne

so,kt sne byk novel2 yg ak pernah nmpak,yang menjadi kegilaan remaja ALAF 21..*well its all at love story
sangat tak ske ma..buku tu yang bace ak nnti

tengah2 carik tu..nmpak satu buku cartoon.!..nie bukan buku biase..cerita pasal hidup dye tp dlm cartoon..*but in english

dengan semangatnye aku ameklah buku tu dgn harapan nk pulihkan english aku yang berhabuk tu..hehe..

mase kt sane adelah budak-budak kecik*sbb ak duduk kt kidz corner kot..

mase tu lps pegi kedai..aku belilah mamee monster..



bwk dlm kmpung buku tu..makan lah dgn adek aku si maya nie..
tgh sedap2 makan..aku nmpk ade budak laki comel giler dok tgk aku..aku pandang balek
buat2 pandang tmpt laen..*pehal bdk ni..!stalker ke?..ak mkn balek>>

aik?..budak nie..pndang balek..hmm..

aku rse dy pandang aku mkn lah..hmm..

******

dek!..nk?..nk x.?
nah akak bagi..akak dah tanak agi dah..amek lah..
guess wht?..dy tros amek tanpe budi bicare..hehe..laa..tu yg dy nk rupenye..okaayy..
hm*im actually hungryBold

sebenarnye aku buat2 je bace buku..tapi sebenarnye mate aku asyik teralih pandang kt bebudak kt ctu..nk tgk depa main ape..hehe!..apela..*hipokrit gak
nak buat camne..bukan salah buku....
pengajaran-kalau taknak bace jgn buat2 bace!

0 comment:

kotak pasir