pandai dalam kertas

another post of dairy !..
hari ni ak balek dari klass driving..

alhamdulillah!,smue jalan kat dlm nie ak dah master!..MASTER?*YEKE?

TIBELAH MASEEE...mase nak jalan kat luar lak..*fyi pakcik tu never bwk org tu ke luar kalau dalam tak master

kat sane ade KEBOSANAN YANG TERLAMPAU..*FUH

tapy kali nie ak bwk ATIQAH!..*OPSS
SILAP ANIQAH(majalah wanita)

aku ade MP3
ciplak!

ak pon tak tau nk buat ape time menunggu tu!..
cet! AKU SELALU BERPURA-PURA
selak majalah!..bace!..tapy actually ak tak bace pape pon..as you know
AKU ANTI BACE PANJANG2
*except bende tu best!
*and aku curious nak tahu

ak tgk smue kat sane pandang
kiri!..kanan!..

ade yang dok tengok
TV
nak gelak aku cite tu KARTUN kot!..makcik2 pon layan!..

xkesahlah!!! janji depa bahagia!..
5minit kemudian,,aku realise ak tak pandai menipu!,,ak tutupla majalah tu!..
continue dengar lagu n tengok smue blaja kete!..haisyhh

MASE UNTUK PULANG!..masoklah kete pakcikdzul tu..
ak selalu duduk sit depan sebab
sebab
sebab
ABAH PESAN!..JANGAN DUDUK KAT BLAKANG,MCM DRIVER LAK ABAH NIE

dalam mase nk anta aku,aku kene ceramah!..
dimate pakcik tu ak ni seorang yang
pandai dalam kertas!..
paham?..x..let me explain

kamus dewan m/s 114..
"seseorang yang hanye pandai dalam peperiksaan
bukan dalam ilmu pengetahuan AM& masyarat"

ni semue sebab dok asrama tak balek2
sampai satu ary tuh..pakcik tanye aku kat mane boley isi NGV..
aku tak tau!
GELENG LAA
actually bende tu kat depan rumah aku je!!
pakcik tu geleng je,hmm ak diam jee
mane lah aku tau takde kete laaahh
bapak ak bukan pakai tu pon !..

LESSON 4 TODAY!
1.BAWAK BEBAIK !LULUSKAN!

2.JANGAN BERPURA-PURA KALAU TAK GETI

3.ILMU PENGETAHUAN TU PENTING
:)




0 comment:

kotak pasir