selamat

semalam pelik!

mule2,yo ajak pegiMP,pegi kareoke ngan budak
yang nak pegi n dah balek
berkhidmat untuk negara~
sesungguhnye ak rindu nak melalak ngan korang~
tengah excited nak bagitau mak ke tak,
*mati ak,kalau mak tau nak pegi kareoke
so,ak simpanlah hajat tuh!

then,ak dapat lagi satu msg.khatty bagi

"badar,kau nak keje tak,aku boleh antakan,amekkan gaji 750,jual bantal,kain kalau nak ikot aku pegi sane kol 12.30tgh.
*hanye memerhatikan ka-ching tu

so,as penganggur aku teramatlah excitedkan!.
tapy mase khatty bagi msg tu malam
mak pon dah tdo tau!.

so,ak nak tggu esoklah kirenye!

then,moreover,futhermore!
cikgu drive msg aku!
"esok dtg ,ade latihan moto,sebab jumaat ko test"
i was like haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

smue plan agak tak menjadi,

untuk pengetahuan tiqa bukan seorang
cyclist yg bagos!
test arituh pon ak gagal TEROK!
-pemandu tak berhemah
-penggunaan gear kurang sesuai
bla,bla bla~

kertas tu pon ak tros buang,since ak tak berminat

hikmahnye:1.aku mungkin terlepas dari bohong mak aku*aku mmg tak pandai
2.mungkin kerja kat sane akan memusnahkan aku
3.maybe aku akan lulus kali ni!



so,chill je beb!
p/s.jadilah anak yang baek!

0 comment:

kotak pasir