aku buat ape?

berbulan-bulan lamenye!

aku masih kat rumah,bukak laptop,tgk vlog,bace blog.
NAK SANGAT AMEK KO!

ade kawan2 yang dah berdiri kat kaunter casheir
ade yang dah pegang M16

ade gak yang dah masok uni
*sesungguhnye korang kecik!

ade yang pass JPJ tes wit fyling colours
*bile nak pass ni!

i'm actually wanna something new,really interesting
that I can discover

SO ,I DID SOME LISTING,
what i wanna be in
first..i find that travelling is cool
but moneyyy*hush
second..i really enjoy camping *who going to arrange it!
take some class-like cooking class but my time will be under schedule*which i hate
so,will I die of boredom hah!

mak suroh aku memasak tapy orang mcm ak
agak memerlukan guru untuk tu

seriously,bile masak or buat air,ak akan
takot nak letak gula banyak2.tah pasal
si maya*adekku..akan cakap camni kalau aku buatkan air
"KENAPE TAK RASE"!..

aku akan cakap
"MAYA,KAN TADY ADEK DAH MAKAN BENDE MANIS,
TU YANG TAK BRAPE RASE"

u know what!
she fall for that!,,*good job

sesungguhnye aku agak inginkan something cool jadi kat diri nie

eyh,tau tak..kesungguhan aku,ketabahan aku ,keikhlasan aku
nak dapat DSLR agak berkecai
due2 contest ak masok
YUNA INSPIRED
&
AWAN DANIA

dah ade pemengannye!
,and i think i just need another plan!
so,,
any suggestion??
okayy ak rase ak tunggu result kebabom
baru pkayy
~


0 comment:

kotak pasir